HTML

Kerti tároló és játszótér a gyereknek

Informatikus létemre elhatároztam, hogy építek egy szerszámost vagy jobban mondva egy bicikli tárolót a kertbe. Viszont jött a gyerek, hogy neki meg csúszda kell. Lássuk mi jön ki ebből!

Friss topikok

  • rasputin: Szia! Szuper, hogy elkészültél az árakkal! Egész borsos lett a vége bár ugyanez, ha nem self made ... (2010.07.15. 21:57) A büdzsé
  • Spajzi: Szia rasputin! Elkészült a költségvetés poszt is, remélem kiderül belőle számodra, hogy nagyságre... (2010.07.09. 10:36) Felületvédelem
  • Spajzi: @Spajzi: most jut eszembe, hogy ezt már bebuktam mert oda van csavarozva - csak ez a blogon még ne... (2010.04.21. 12:55) Az alapok

Készül a burkolat

2010.05.14. 11:13 Spajzi

Hozzákezdtem a burkolat elkészítéséhez. Ehhez sima lambéria (14mm x 146mm, nútolt) anyagot választottam és megkockáztattam a C minőséget is, gondoltam ha nagyon gáz akkor felteszem hátulra a nem látszódó részekre. De szerencsére nem volt vészes hibája egyik elemnek sem. Ezzel szemben az ára jelentősen kevesebb volt - ami most épp jól jött.

A felszegezés az egyik leghaladósab művelet volt és bebizonyosodott, hogy igenis kellett középre a függőleges merevítő, mert anélkül eléggé "lobogott" volna a hosszú elem.

Jöjjenek a képek a burkolt oldalról:

Itt nem látszik de az oldala már le van burkolva.
 
Halad az eleje is.
 
Így az utca felé már rendben vagyunk :) Már csak a szomszédok látnak be az épületbe. A háttérben már látszik a csúszda lépcsője, erről a következő postban írok egy kicsit.

Amit még fontos megemlítenem az az, hogy a burkolat - ahogy reméltem és számítottam rá - egyfajta plusz merevséget adott az építménynek. Amíg nem volt rajta, Szonja hintázása enyhe mozgásra késztette az egész szerkezetet. Burkolattal ez a mozgás szinte észrevehetetlen.

Ma megvettem a hátsó részekre való anyagot is, hamarosan felkopácsolom azt is és jöhez az ajtó készítés!

Szólj hozzá!

Címkék: burkolat lambéria

A bejegyzés trackback címe:

https://kertitarolo.blog.hu/api/trackback/id/tr32002326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása